Mizan ve masraf listeleri oy çoğunluğuyla kabul edildi

Ekonomi 11.04.2022 16:30:53 0

MHP Afyonkarahisar İl Başkanı Ahmet Kahveci’den UEFA’ya Sert Tepki

Milliyetçi Hareket Partisi Afyonkarahisar İl Başkanı Ahmet Kahveci, Türkiye-Avusturya maçında bozkurt işareti yaparak sevincini paylaşan Milli Futbolcu Merih Demiral hakkında açılan soruşturma nedeniyle UEFA’ya sert tepki gösterdi

Son Dakika: Dışişleri Bakanlığı'ndan Açıklama!

UEFA’nın Disiplin Soruşturmasına Türkiye'den Tepki

Sandıklı'da Çeyrek Final Heyecanı Dev Ekranda

Sandıklı Belediyesi'nin düzenlediği dev ekranda maç izleme etkinliğinde binlerce vatandaş, coşkulu ve heyecan dolu bir atmosferde bir araya geldi.

Enflasyon verileri açıklandı: Yeni zamlar kapıda

Haziran ayı enflasyon verileri bugün açıklanarak memur ve emeklilere yapılacak zam oranları netleşti.

Ülkü Ocakları’ndan UEFA’nın skandal soruşturmasına sert tepki

Mesut Çetinkaya, Milli Futbolcu Merih Demiral’ın gol sevincini yaşarken Bozkurt işareti yapan Merih Demiral’a soruşturma açan UEFA’ya sert tepki gösterdi

Araç sahipleri dikkat! MTV'de 2. taksit ödemeleri başladı

2024 yılına ait Motorlu Taşıtlar Vergisi (MTV)'nde ikinci taksit ödemeleri başladı. MTV'nin ikinci taksit ödemesi 31 Temmuz'da sona erecek.

Sivas Ticaret ve Sanayi Odası (STSO) Nisan ayı Meclis Toplantısı Meclis Başkanı Çetin Yıldırım başkanlığında gerçekleştirildi. Mart ayı karar özetlerinin okunmasının ardından mizan ve masraf listeleri görüşülerek oy çokluğu ile kabul edildi. Öte yandan Mustafa Eken, Filistin Güney Hebron Ticaret Sanayi ve Tarım Odası ile Sivas TSO arasında imzalanan protokol dahilinde Filistinli işadamlarının Demirağ OSB’ye geleceğini belirtti
Ticaret ve Sanayi Odası Yönetimi olarak sürekli sahada olduklarını ifade eden Başkan Eken, “Organize Sanayi Bölgesi başta olmak üzere sürekli üyelerimizi geziyoruz, dinliyoruz, fikir birliği yapıyoruz. Gerekli yerlere ulaştırmak içinde hep birlikte mücadelemizi veriyoruz. Sivil Toplum Kuruluşları ile sık sık bir araya geliyoruz. Çünkü STK’lar ile de işbirliği yapmamız lazım. Derneklerle, vakıflarla da aynı şekilde, biz hepsini dinliyoruz. Bayramdan sonra hızlı bir şekilde sahada olacağız. İş dünyasını 4 yıldır olduğu gibi yine tek tek ziyaret edip dinleyeceğiz. Gerekli çözümleri bulacağız, onlara yardımcı olacağız. Bütün arkadaşlarımızın görevi bu ve bunu yapacağız. Görev süremizde 3 ekonomik kriz yaşadık. Bu süreçlerde her zaman üyelerimizin yanında olduk, onların sorunlarının çözümüne katkı sağladık. Bankalarla görüştük, ilgili kurumlarla görüştük. TOBB ile paylaştık. Kısacası 4 yıldır üyelerimizin her zaman yanındayız, ulaşılabilir bir başkan olduk. Her zaman üyelerimiz için çalışıyoruz” dedi.
“Demirağ OSB büyümeye devam ediyor”
Demirağ OSB’de yer tahsislerinin devam ettiğini belirten Başkan Eken, “Demirağ Organize Sanayi Bölgesi ciddi anlamda her geçen gün büyüyor. Geçenlerde yaptığımız toplantıda 9 arsa tahsisi daha yaptık. Bin 500 çalışan ilavesi daha oldu. Şu ana toplamda 13 bin kişi istihdam garantisi sözü alındı, 44 fabrikaya yer verildi, 5,5 milyar TL’lik yatırım bütçesi belirlendi. Altyapısı yüzde 45 seviyelerine geldi. Zor kısmı bitti. Bundan sonra daha hızlı gelişecek bir yapı çalışması olacak. 2023 yılının 6’ncı ayına kadar altyapı bitmiş olacak. Lojistik köy ihalesini alan firma henüz çalışmalara başlamadı. Bu süreç biraz uzadı. Biz, Başkanlar Kurulu ile gidip yerinde inceleyerek basın açıklaması yaptık. ‘Lojistik Köy Sivas’ın olmazsa olmazıdır’ diye, bugün de bu meclisten bunu tekrarlıyoruz. Lojistik Köyde çalışmaların bir an önce başlamasını bakanlıklarımız ile ilgili kurumlarımızdan istiyoruz, takip ediyoruz, talep ediyoruz. Şehir için lojistik köy çok önemli” diye konuştu.
“Filistin’den 41 tane işadamı İlimize geliyor”
Filistin Güney Hebron Ticaret Sanayi ve Tarım Odası ile Sivas TSO arasında imzalanan protokol dahilinde Filistinli işadamlarının Sivas’a geleceğini dile getiren Eken, “Mayıs ayında Filistin’den 41 tane işadamı İlimize geliyor. İşbirliğimizi büyütmek için 1’inci OSB’yi, Demirağ OSB’yi ve Sivas’ı gezdireceğiz. Oda olarak bizim görevimiz, üyelerimiz için yeni pazarlar oluşturmak. Bunu da en iyi şekilde yapmaya devam ediyoruz” şeklinde konuştu.

Haber Resimleri

,,,,,,,

Perşembe 31 ° / 18.1 °
Cuma 27.6 ° / 14.8 °
Cumartesi 27.6 ° / 13.9 °

MHP Afyonkarahisar İl Başkanı Ahmet Kahveci’den UEFA’ya Sert Tepki

Son Dakika: Dışişleri Bakanlığı'ndan Açıklama!

UEFA’nın Disiplin Soruşturmasına Türkiye'den Tepki

Spor

Sandıklı'da Çeyrek Final Heyecanı Dev Ekranda

Enflasyon verileri açıklandı: Yeni zamlar kapıda

Ülkü Ocakları’ndan UEFA’nın skandal soruşturmasına sert tepki

Araç sahipleri dikkat! MTV'de 2. taksit ödemeleri başladı

Spor

'Bozkurt' İşareti Tartışma Yarattı

UEFA, Avusturya ile Türkiye arasında oynanan maçta gol sevincinde 'bozkurt' işareti yapan Merih Demiral hakkında disiplin soruşturması başlattı

Zafer Meydanı Doldu Taştı; Coşku Doruğa Ulaştı

Milli Takımımızın Avrupa Şampiyonası’nda Avusturya karşısında aldığı galibiyetle çeyrek finale yükselmesi tüm yurtta olduğu gibi Afyonkarahisar’da da sevinçle karşılandı.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.