Edirne’de havaların ısınmasıyla vatandaşlar piknik alanlarına koştu

Yaşam 28.03.2022 17:17:13 0

Burcu Köksal: Bozkurt Bizim Sembolümüzdür

A Milli Futbol Takımı'nın Hollanda ile oynadığı karşılaşma Afyonkarahisar’da dev ekranda takip edildi. Afyonkarahisarlılar, milli heyecana Afyonkarahisar Belediyemiz tarafından Zafer Meydanı’nda kurulan dev ekranda eşlik etti.

EURO 2024'e veda ettik!

Montella: Önümüze yeni hedefler koyacağız, pişmanlık duymuyorum

Vincenzo Montella, "Kendinizi sonraki turnuvalarda da takımın başında görüyor musunuz?" sorusuna, "Bir sonraki turnuva Eylül ayındaki Uluslar Ligi. Bizim ilk hedefimiz o turnuva. Daha sonra dinlenme şansımız olacak" dedi.

Milli futbolcuları soyunma odasında ziyaret etti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, millî futbolcuları soyunma odasında ziyaret etti

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Kadromuz, Dünya ve Avrupa rövanşına hazır

Belediye Başkan Yardımcıları ve Özel Kalem’e Önemli Eğitim

Afyonkarahisar Belediye Başkanı Burcu Köksal'ın talimatıyla Belediye Başkan Yardımcıları ve özel kalem personelimize yönelik eğitim verildi.

Edirne’de havaların ısınması ve pandemi kurallarının genişletilmesiyle vatandaşlar piknik alanlarına koştu. Yaklaşık 2 yıldır devam eden pandemi insanları eve kapatmış ve her hangi bir sosyal aktivitede bulunmasını engellemişti. Virüsün azalmasıyla genişletilen kurallar sonrasında havalarında ısınmasıyla Edirneliler kendini dışarı attı. Uzun zamandır soğuk olan havaların ısınmasını ve güneşin iyiden iyiye kendini göstermesini fırsat bilen vatandaşlar günlerini piknik yaparak değerlendirdi.
Ailesiyle birlikte piknik yaptığını söyleyen Edirneli Mükerrem Şentürk, “2 Senedir bu pandemi herkesi etkiledi. İnsanlar içerde bunalıyor tabi kurallar gereği çıkamıyoruz. Tabi şu an o kurallara uyulduğu için biraz daha hafifledi. Bu yüzden herkes kendini dışarı attı. Baharda gelince mangaldı piknikti öyle stres atıyoruz. Mangal ve piknik konusu insanların birbiriyle tanışmasına vesile oluyor” dedi.

“Güneşli günleri özledik”
Neslihan Şentürk ise, “Havayı güzel gördük bizde dedik ailecek gidelim hava alalım bunaldık evde. Güneşi görünce piknik yapalım dedik. Güneşli günleri çok özledik” şeklinde konuştu.

“Her yokuşun bir inişi vardır”
Arkadaşlarıyla birlikte pikniğe geldiğini belirten Hasan Akdoğan, “2 senedir evlere kapanıp kaldık. Ne dost ziyaretine ne de cenazeye gidebildik ama her yokuşun bir inişi vardır derler. Artık sis dağıldı bizlerde hava alalım dedik. Çok mutluyuz bugünleri de gördüğümüze şükrediyoruz. Bugün mangalımızı balıkla yaptık böyle bir değişiklik oldu ve güzel oldu. Uzun zamandır göremediğimiz arkadaşlarımızla birlikte olmuş olduk çokta güzel oldu. Her şey paylaşınca güzeldir” diye konuştu.

“Pandemi nedeniyle piknik yapamıyorduk”
Uzun bir aradan sonra pikniğe geldiğini ifade eden Ramazan Kardaş, “Uzun zamandır havalar soğuktu. Güneşin açmasını ve havanın güzel olmasını değerlendirip dışarı çıktık. Mangalımızı yaptık, balık pişirdik. Pandemi nedeniyle uzun zamandır piknik yapmıyorduk” ifadelerini kullandı.

Haber Resimleri

Belediye Başkan Yardımcıları ve Özel Kalem’e Önemli Eğitim

Spor

Afyonkarahisar'da 5 Temmuz Dünya Badminton Günü coşkuyla kutlandı

5 Temmuz Dünya Badminton Günü, Afyonkarahisar'ın Tınaztepe Spor Salonu'nda büyük bir coşkuyla kutlandı.

Afyonkarahisar'da Görkemli Düğün: Erdal Kaplan ve Tuğçe Çetin Evliliğe İlk Adımını Attı

Afyonkarahisar AFAD İl Müdürlüğünde görevli Mühendis Erdal Kaplan ve Ressam Tuğçe Çetin, yoğun davetli katılımıyla gerçekleşen görkemli bir düğün töreni ile dünyaevine girdi.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.